Dokázali byste zabít člověka?

26. února 2012 v 18:19 | Daniel Hloušek |  Články

Dokázali byste zabít člověka?


Mnozí z nás žijí stereotypním životem, leč mnohé zažíváme poprvé. Žijeme stereotypně v chápání a pojímání situací. Náš život neřídí monotónní trasa do práce, či do školy, po které chodíme dny, měsíce, dokonce i roky beze změny, ale náš život ovládají situace, ve kterých jednáme v afektu, nebo pod nátlakem. Nastává otázka, jak veliký vliv mají takové situace a dokázali bychom zabít v nouzi člověka pro své dobro?

Život je pro "zdatné"


Darwinova mnohými vědci popíraná teorie přežití nejzdatnějšího, nebo jinak nejsilnějšího popisuje, že přežijí jen ty nejsilnější živočišné druhy. Aby živočišný druh mohl přežít, nestačí mít jen štěstí, ale druh musí být organizovaný a musí být složen z těch nejsilnějších jedinců. Ve zvířecí říši je naprosto běžná smrt méně zdatného a raněného. V lidské sféře se částečně utlumily zvířecí pudy. Naše chování se u většiny jedinců řídí společenskou etiketou, morálka má roli bariér kultivovaného chování - lidského chování. Nezabíjíme, neokrádáme, nerozvracíme společnost, protože je to společensky nepřípustné a mnozí jedinci v okolí takových lidí, co překročili veškeré přípustné morální hranice, se snaží tohoto jedince zpacifikovat a podvědomě u sebe potlačit stejné chování. Společnost funguje proto, jelikož jí chceme využívat.

Strach nás drží v únosných hranicích. V dávných dobách, kdy bylo snazší někoho uplatit, utéct, nebo existoval nějaký způsob, jak trest obejít, byla smrt chápána, jako konec pozemského života, která končila přirozeně, ale stejně tak normálně i úmyslně v rukou jiných lidí. Počet lidí, kteří zemřeli v důsledku počínání jiných lidí, klesá. Dalo by se tvrdit, že čím více je společnost civilizovaná a na úrovni, tím více jsou morální hranice k sobě blíž a cesta mezi nimi více úzká. Stačí jednou překročit tuto hranici a již není nikdy cesty zpět, již nikdy se nebudete bát přes tuto hranici přejít.

Jedna střela - jeden "život"


Představte si situaci, kdy najednou se z davu lidí stane skupina lidí se stejným cílem - přežít. Nějaká osoba se zbraní nevědomě rozděluje tuto skupinu lidí na dvě skupiny lidí. První skupina lidí chce přežít i za cenu smrti jiných, ta druhá skupina má tak silné morální zásady, že nad tímto takhle nepřemýšlí a chtějí postupovat a jednat diplomaticky. První okamžiky doprovází naprosté zděšení, posléze si začínáme připouštět, že se opravdu něco děje a sledujeme okolí, ve kterém hledáme něco, co by nám mohlo pomoct. Po nějaké chvíli přicházíme s paralelními možnostmi, nevyjde jedna, máme v záloze druhou. Je to zvláštní lidská vlastnost, ale jedná se spíše o psychickou jistotu, i když vědomě víme, že kdyby se pokazila první možnost, již ty další nemají takovou šanci. Po prvotním zděšení a obhlížení situace, jsme chvíli relativně v klidu. Většina lidí totiž věří, že brzo se vše vyřeší. Po nějaké době, avšak většina lidí začne propadat panice, jelikož tato chvíle nenastává. V tomto momentě je to jen na jedinci, zdali přežije, nebo ne.

Může nastat okamžik, kdy jde o holý život. Zabili byste člověka, abyste přežili? První situace je, kdy druhého jedince zabije někdo jiný, ale záleží to na nás. V podstatě je to z hlediska svědomí, ta lehčí varianta a naše rozhodování je sice nerozhodné, ale posléze jisté v našem konečném výběru. Většina lidí by dokázala říci ano, aby dotyčného jedince někdo zabil. Tyto situace avšak moc často nenastávají. Druhou a horší variantou je, pokud je i samotné zabití na nás. První situací je, kdy druhý jedinec, kterého musíme zabít, o našich úmyslech neví. Víceméně v těchto situacích jednáme více uváženě a trvá nám déle, než ji provedeme. Dává nám možnost racionálně myslet. Avšak druhá situace je, když dotyčný jedinec o našich úmyslech ví a stojí proti nám. Dokázali byste ho zabít, abyste si zachránili život? Tato otázka má velice relativní odpovědi. Teď řekneme, že ne, ale pod vlivem situace většinou jednáme iracionálně a pudově. Více jak polovina lidí by byla schopna morální hranici překročit a druhého jedince zabít. O to více je zajímavé, i kdyby nebylo jasné, že zabitím toho druhého si zachráníme život, tak bychom postupovali skoro stejně.

Myšlenka je rychlejší, než uvědomění, stejně tak kulka


Nastane-li tato situace, většinou se snažíme jakýmkoliv způsobem naše počínání ospravedlnit. Avšak, myšlenky zejména při lhaní, tím pádem i nalhávání jsou rychlejší, než samotné uvědomění. To znamená, že si uvědomíme lež, až krátce po její přijetí. Lžeme dřív, než si to uvědomíme, lidé kradou dřív, než najdou jiné řešení, lidé zabíjí dřív, než si uvědomí následky. Lidé jsou schopni nejčastěji zabíjet, pokud mají racionální ospravedlnění. Nejčastěji tomu je, že jsme osobu neznali, proto, že jsme neměli na vybranou, chování v afektu. V sebeobraně je pravděpodobnost zabití největší. To potvrzuje, že jediné, co nás dělí od zvířat, je morálka.

Oko za oko, zub za zub


Nemusí se nutně jednat jen o bezvýchodné situace. Představte si, že vám zabije někdo dítě, nebo přítele/lkyni - někoho blízkého. Víte o tom, kdo to udělal a trest nebyl dostatečně vysoký. Máte zlost, kterou můžete ovládnout, ale u mnohých přichází efekt - co ty, tak i já. Většina lidí trpí a čas postupně jejich utrpení maskuje a utlačuje do nitra povahy. Studie prokázaly, že více jak polovina lidí, by chtěla zabít vraha, který jim zabil někoho blízkého. Naštěstí výsledné čísla poukazují na to, že většina vražd je páchána za jinými účely. Další zajímavostí je, že většina lidí by byla schopna zabít jen pistolí, nikoliv například nožem. Z toho vyplývá, že oko za oko, zub za zub je jen hypotetická myšlenka, která v praxi nefunguje v této souvislosti. Dále to dokazuje, že většině lidí nejde o úlevu, ale o to, zbavit se toho člověka. Nastane-li možnost zabít jedince, ale jinak, než pistolí, tak většinou jde ta myšlenka někoho zbavit života, do ústraní. A co vy? Byli byste schopní zabít člověka?
 

35 lidí ohodnotilo tento článek.

Anketa

Dokázali byste zabít člověka?

Ano.
Ano, ale jen v sebeobraně.
Ne.

Komentáře

1 pizlik1 pizlik1 | E-mail | Web | 26. února 2012 v 18:25 | Reagovat

Já si myslím, že bych člověka nedokázala zabít, i kdyby mi ublížil sebevíc. Ale člověk nikdy neví, co udělá. Nedostala jsem se, zaplať Pánhůh, do také situace, takže fakt nevím. :-)

2 Houp Houp | Web | 26. února 2012 v 18:36 | Reagovat

Já bych dokázala zabít asi jedině v sebeobraně a nebo v afektu, asi bych musela být hodně rozrušená, abych tohle udělala. Ale myslím si, že kdyby mi někdo zabil mého milovaného člověka a bylo by mu to prominuto, asi bych o oko za oko, zub za zub smýšlela malinko jinak. Nevím, nechci si představovat jaké by to bylo, ale myslím, že to, že bych se pomstila nevyvracím. Jinak hodně dobrý článek, silné myšlenky.

3 JiHei in Natura Fotografie JiHei in Natura Fotografie | Web | 26. února 2012 v 18:43 | Reagovat

Při obraně mého života a života mých blízkých? Ano, to bych zabíjela, kdyby nebyla jiná možnost.
A dál nevím...nezažila jsem, nejsem schopná dopředu říct, jak bych se v jinou konkrétní chvíli zachovala. Myslím, že vždycky záleží nejvíc na tom, jak hluboko na dno strachu, zoufalství a beznaděje nás náš protivník dostane.

4 Verloren Verloren | Web | 26. února 2012 v 18:44 | Reagovat

Vím téměř jistě, že kdybych měla kvůli přežití svých blízkých zabít, tak bych to udělala, ale nesla bych si to s sebou celý život, protože tak jako tak bych pořád zabila člověka.
Takže když je něco takového nutné, z pohledu nezávislého pozorovatele se to dá ospravedlnit, ale on si to člověk vždycky bude muset srovnat nejprve sám v sobě.
Každopádně doufám, že se nikdy nedostanu do situace, kdy bych musela řešit podobná dilemata.

5 skitty2 skitty2 | Web | 26. února 2012 v 18:44 | Reagovat

Tak ty jsi vážně autor s velkým A. Dřepí v tobě velký talent a na tvůj věk máš strašně vyspělý názory a skvělej nadhled nad situací. To velmi obdivuju. Co dodat.. gratuluju k úžasnému článku, kterej jsem hltala od začátku až do konce a je to skvělej výběr tématu. Nakonec abych zodpovězela otázku - hlasovala jsem pro "Ano". Možná jsem nějaký skrytý sadista a chápu, že samotná situace je něco úplně jinýho.. cítit to, že máme v rukou život cizího člověka, kterej můžeme jen tak.. ukončit? Na nevinné lidi bych nešáhla, troufám si použít slovo "nikdy", ale... no...

6 Alfa vlčica Alfa vlčica | Web | 26. února 2012 v 18:59 | Reagovat

Oproti zvieratám sme oveľa vyspelejší a rozumný, preto potláčame pudy. Ja by som človeka so zvieraťom ani nezrovnávala, keď zviera nemá dušu. Ako hrušky a jablká i keď sme všetci cicavci.

Úprimne, budeš ma mať za vraha, ale myslím, že by som bola schopná zabiť v najnutnejšej sebeobrane. Som dosť agresívny človek, ale nie psychopat. Našťastie viem kedy dosť :-D

7 Babe Babe | Web | 26. února 2012 v 19:25 | Reagovat

nedokážu si představit, za jakých okolností bych bylo schopno zabít, ani se o to nechcu pokoušet. ale kdybych muselo zabít, abych já přežilo, myslím, že to bych neudělalo.

8 Tre Tre | 26. února 2012 v 19:39 | Reagovat

Neberte to jako spam, jen se chci podělit o úžasnou písničku, která mě dojala :) http://www.youtube.com/watch?v=aLDsgNk2Jjw&feature=youtu.be

9 Gabi Gabi | Web | 26. února 2012 v 19:44 | Reagovat

Před třemi lety bych řekla, že bych rozhodně nedokázala zabít člověka. Ale pak se můj život změnil a já potkala osobu, která obrátila můj život vzhůru nohama, připravila mě o vše, co jsem měla a i když jsem myslela, že už je po všem, spletla jsem se a on se za mnou pořád táhne jako stín s úmyslem mě dodělat. Někdy se bojím sama sebe, protože vím, že po všem, co se mezi námi stalo bych mu v afektu asi ublížila. Nejen to, jistě bych byla schopná ho zabít. Je to strašné, že to říkám, ale ten člověk ve mě ubil úplně všechno a pořád nemá dost. Kdyby došlo na nějaký velký konflikt mezi mnou a ním, tak asi ano, asi bych  to dokázala :-(

10 Lucerna Lucerna | Web | 26. února 2012 v 20:30 | Reagovat

To clovek popredu nikdy nevie. Verim, ze nie.

11 KatyRZ KatyRZ | Web | 26. února 2012 v 21:04 | Reagovat

Možná bych se raději neměla vyjadřovat, protože kdybych se nedej bože někdy dostala do situace, kdy bych musela zabít, mohlo by to být použito proti mně ;).

Někdy mi dnešní morálka přijde zvrácená. Myslím si,že je morální povinností každého bránit svůj život a život svých blízkých. Také si myslím, že je morálně zkažené žádat po někom, aby zabil za nás - v obraně nebo jako trest.

Nevím, zda bych dokázala zabít - nemůžu soudit, dokud se neocitnu v takové situaci. Jsem si ale téměř jistá, že pokud by v ohrožení byly mé děti nebo můj manžel - neváhala bych. Co se týče pomsty, to je otázka jiná. Tam skutečně nevím.

12 Terka Terka | Web | 27. února 2012 v 20:29 | Reagovat

Ahoj. Chceš-li být porotcem určitě můžeš :-) Hodnocení soutěžních fotek probíhá na rajčeti - http://terkamat.rajce.idnes.cz/Soutez_-_me_nejmilejsi_zvire/
Do komentářů pod fotku napíšeš počet bodů, které jí dáváš (0 - 10, 0 je nejhorší a 10 nejlepší) Můžeš připsat, co se ti na nich líbí a co naopak ne. :-)
Rozhodně nemusíš hodnotit všechny fotky.  ;-)

13 Tý Nuš Tý Nuš | E-mail | Web | 28. února 2012 v 13:41 | Reagovat

Vím jistě že bych zabít dokázala!V tomhle mám naprosto jasno! Ve chvíly kdy by mé rodině a blízkým někdo vážně ublížil nebo je zabil,udělala bych mu to samé!Kde vzal on to právo jim ublížit? Stejné právo na to mám já!Možná vás teď napadne že jsem psychopatka,ale tak to není. Sama o sobě přiznám že jsme výbušná a strašně agresivní! S tím že bych zabila člověka nevím jestli bych se vyrovnala ale vím že jsem připravená za to nést odpovědnost!!

14 helenasychrova helenasychrova | E-mail | Web | 28. února 2012 v 17:59 | Reagovat

Kdybych byla v ohrožení mého života,tak asi ano

15 pavel pavel | Web | 28. února 2012 v 19:24 | Reagovat

Nejspíš ne. ;-)

16 Nobody Nobody | Web | 29. února 2012 v 18:56 | Reagovat

V okamžiku "pravdy", tedy z očí do očí vstříc protivníkovi - on anebo já, bych určitě zabít dokázala. Věřím tomu, že by to tak udělal každý z nás, že i když jsme nechutně zdegenerovanej živočišnej druh, nějaký pud sebezáchovy v nás pořád zůstal.

Zabít pro peníze, slávu atp. bych nejspíš nedokázala, nevím, ale věřím tomu, že nejsem tak zkažená. :-D

Pokud by ale opravdu šlo a můj život nebo životy milovaných, udělala bych to, i kdyby mělo jít už jen o pomstu.

17 Capik Capik | 29. února 2012 v 22:45 | Reagovat

V sebeobraně určitě. Pistolí by to bylo lehčí, nožem o dost těžší. Ale v tom afektu bych určitě (a spoustu dalších lidí) nemělo problém. Ale ve zbytku života by to byla velká tíha.

18 Gabrielle Beatorice Bone Michaelis van Dorcell Gabrielle Beatorice Bone Michaelis van Dorcell | E-mail | Web | 3. března 2012 v 16:02 | Reagovat

Výborá téma,ale ja osobne neviem,či by som to dokázala :/ Pôvodne som si myslela,že som tvrdšia,ale už iba niektoré obrázky vo mne dokážu vyvolať pocit nevoľnosti -.-"  Tak toto by som asi nedokázala a nikdy ani dokázať nechcela !

19 Bezejmenné Esko Bezejmenné Esko | Web | 3. března 2012 v 20:03 | Reagovat

Jestli mám v něčem silné zásady tak v tom že bych nezabila... nikdy, pro nic, pro nikoho.
A jsem si v tom jistá.
"Je lepší zemřít, pro něco než žít pro nic" A já radši umřu s vědomím že jsem zůstala čistá, než žít s výčitkama svědomí.
Ani pro blízké bych to nedokázala. Zlo činí jenom zlo a násilí jenom násilí. Nechci být taková jako ten vrah. Stačí jeden ztracený život, ne dva. Nikdy nevíme co ho k tomu motivovalo... trest smrti mi přijde jako to největší pokrytectví.
A taky si musíme položit otázku, jestli žít je opravdu taková výhra jak si myslíme...
Koukám že můj názor je poněkud zvláštní. :-D

20 Daniel Hloušek Daniel Hloušek | E-mail | Web | 6. března 2012 v 0:57 | Reagovat

Všem děkuji za velice přínosné komentáře. :-)

21 Amelie Amelie | Web | 8. března 2012 v 22:51 | Reagovat

[3]: Pod to se podepisuji. Asi ano, kdybych bránila své dítě...ví Bůh.

22 Pája Pája | 24. března 2012 v 0:34 | Reagovat

Zabil bych kohokoliv kdo znásilňuje , vraždí a mrzačí neviné lidi . Vždycky když slyším ve zprávách nebo vidím na netu co je ve světe za zlo , jímá mě neobyčejná nenávist k lidem kteří ho páchají .Mám ale jednu otázku : můžou za to skutečně lidi ? Nejsme náhodou oběti ďábla ? Jistě pro ty kteří nevěří v Boha je to směšná ůvaha , a každý zvás to zažil , pohádali jste se zněkym , někdo vám ukřivdil a hnedka vám někdo našeptaval do ouška co mu udělat , jak oplatit ! Nebo podobný hlásek který vám našeptává že jste k ničemu ! Já věřím že to dělá ďábel ! Ale ďábla nelze zabít , ani mu fyzicky ublížit , každý z nás ho může porazit ,ale sami nemůžeme ! Jen s Bohem !! Nevěřte jen tomu co vidí oči , svět démonů a anďělů je relnější než ten ve kterém žijeme ! Huh , to jsem se rozepsal :-D . Hodně štěstí všem ! :-)

23 Monica Otmili Monica Otmili | Web | 1. dubna 2012 v 17:08 | Reagovat

Je to dobrý nápad na zamyšlení ale myslím, že odpovědět bychom mohli jedině kdybychom se v té sklíčené situaci právě nacházeli. Někdy by určitě zabrala i hrozba. Třeba být dva na pustém ostrově a oba už týden nic nejíst při tom mít zbraň, nemyslím, že bych dokázala toho druhého zabít pro maso. A nebo spíš kdybych zabila, skutečně sníst jeho tělo.  

V sebeobraně a v afektu bych si věřila a šlo-li by to, útočníka i zabila a klidně si za to šla i sednout, jen kdyby se mi podařilo zabránit tomu, co by se mohlo stát.

24 Naslouchající Naslouchající | 3. dubna 2012 v 14:40 | Reagovat

Člověka bych zabít dokázal, podle mě by mi to problém nedělalo, poslední dobou mam hodně agresivní náladu a rád bych něco zničil popřípadě někoho zbil. Někoho zabít může být velmi uvolňující pocit...

25 Tessie (IGabriel) Tessie (IGabriel) | E-mail | Web | 10. dubna 2012 v 23:01 | Reagovat

Omylem určit, samotnou mě málem dostal šíp, když jsem ještě dělala lukostřelbu. To se ale nepočítá. No, kdyby to byl prevít, grázl, který by mi zabil někoho opravdu blízkého, asi bych si na něho počíhala a udělala to rychle a humálně, tedy pokud je on sám neutýral k smrti nechutným způsobem. Ale na nich brutálního bych se asi nezmohla. V sebeobraně? Ano, nejspíš ano. Útočník by ale musel mít sakra smůlu- myslím, že by byl mnohem větší a silnější než já, aby se do mě pustil, a v takovým případě by byl zázrak, kdybych ho nějak vážněji zranila. Kdyby se mi do ruky dostala nějaká schopná zbraň, asi bych v té chvíli neváhala.

26 Dakota Dakota | E-mail | 25. července 2012 v 14:14 | Reagovat

Naše politiky, celou vládu, celou poslaneckou sněmovnu a velice rád

27 Adam Adam | 4. září 2012 v 19:31 | Reagovat

Ano, kdyby byl nepotřebný a nebo špatný člověk

28 Spravedlnost Spravedlnost | 19. září 2012 v 14:51 | Reagovat

Kdybych k tomu měl prostředky, zabil bych všechny lidi na téhle planetě. Můžete si za to vlastní vinou, vy zkurvený sobecký svině !!!

29 Lucy Lucy | 17. října 2012 v 10:32 | Reagovat

Myslím,že bych dokázala zabít jen v obraně jiných, nebo kdybych si byla jistá, že se beze mě někdo nedokáže obejít (třeba dítě, nebo babička) ale neznámého člověka je podle mě snazší zabít někoho známého,kterému se chcete mstít. Jinak moc krásný článek, ale zajímal by mě i tvůj názor, protože v článku většinou říkáš obecné myšlenky :)

30 Adam Adam | 22. října 2012 v 21:00 | Reagovat

zabít bych dokazal pri situaci v obraně  a blízkých a to v podmince aby mel svedka cili pak vklidu to dosvedci svedek :-)

31 Dunno Dunno | E-mail | 25. listopadu 2012 v 13:00 | Reagovat

Já si myslím (obávám se že dokonce vím) že bych člověka zabít dokázal, je jedno jestli v sebeobraně, kvůli pomstě nebo jen tak, problém by mi to asi neudělalo, nemam rád když umíraj zvířata jen tak, ty bych zabít asi nedokázal, ale člověka klidně, když vím jaké zvracenosti se v lidské bytosti skrývají tak proč ne?

32 murder murder | 7. prosince 2012 v 22:34 | Reagovat

nikdo nedokáže ublížit a vynalézat a vyžívat se v utrpení druhýh...zvíře zabíjí ze strachu ,pro potravu rychle a bezcitně s žádným svědomím jen pro svojí obranu a hlad ne s vědomím utrpení oběti.člověk zabíjí pro cokoliv

33 Vlčice Vlčice | 1. ledna 2013 v 23:11 | Reagovat

Opravdu nádherný článek který donutí přemýšlet... Já bych asi zabila ale ne kvůli sobě, možná si řeknete, že jsou to jen takovéty řečičky,  je to pravda aspoň u mě. Klidně bych zabila kdyby byl v ohrožený můj miláček, rodina či někdo kdo pro mě hodně znamená,  bych se i objetovala místo nich a z pomsty já mohu upřímně říct že bych také zabila... Možná  divná, ale takhle to cítím.

34 Honza Honza | E-mail | 14. března 2013 v 10:56 | Reagovat

Pokud bych neuvažoval nad odnětím svobody tak musím říct,že bych dokázal nejen zabít ale i bestialne mučit. Nemluvím o sebeobraně tam je to jasné.

35 Jardak Jardak | 3. května 2013 v 15:53 | Reagovat

[19]:Cituji"Jestli mám v něčem silné zásady tak v tom že bych nezabila... nikdy, pro nic, pro nikoho.
A jsem si v tom jistá.
"Je lepší zemřít, pro něco než žít pro nic" A já radši umřu s vědomím že jsem zůstala čistá, než žít s výčitkama svědomí.
Ani pro blízké bych to nedokázala. Zlo činí jenom zlo a násilí jenom násilí. Nechci být taková jako ten vrah. Stačí jeden ztracený život, ne dva. Nikdy nevíme co ho k tomu motivovalo... trest smrti mi přijde jako to největší pokrytectví.
A taky si musíme položit otázku, jestli žít je opravdu taková výhra jak si myslíme...
Koukám že můj názor je poněkud zvláštní. "
Tenhle názor mě opravdu dostal. Osobně si nedokážu představit situaci, že někdo běží k člověku kterého mám rád s nožem v ruce s jasným úmyslem ublížit mu a já se na to budu dívat s pistolí v ruce a možností takového člověka zastavit a zachránit svého bližního. potom si do konce života říkat jak jsem se zachoval dobře, že jsem morálně silnější člověk než ten vrah.
Doufám že v sobě vždycky najdu tolik síly abych bránil sebe a moje bližní a to i v případě že bych sám došel újmy.
"Je lepší zemřít, pro něco než žít pro nic"

36 Johnny Johnny | 8. června 2013 v 21:11 | Reagovat

vy jste prostě banda idiotů!!!!!!!!! o zabíjení víte hovno a jen melete... je mi na nic z takových sraček, které si myslí bůhví co by nedokázaly:-D

37 CO JE TI POTOM ZMRDE CO JE TI POTOM ZMRDE | 5. července 2013 v 3:27 | Reagovat

Zabil bych kterého koliv ZMRDA na skurvené planetě!!!JSte všichni šváby zmrdský kurvy, feťáčí, ožralci, uchylové a totální kurvyžrouti!!! :-!

38 Já | E-mail | 21. října 2013 v 21:31 | Reagovat

Kdysi jsem zažil takovou situaci. Byli jsme se bavit a měl jsem ostrou výměnu názorů s jedním, který měl asi stejnou výši alkoholu v krvi jako já. Zdálo se, že se to vyřeší bez násilí, když tu najednou mi strhl brýle a hodil s nima o zem. Na své brýle jsem háklivý, jednak proto, že je nosím od svých 3let, beru je tedy jako svou součást a také to není žádná levná záležitost. V tom okamžiku jsem po něm skočil, přitiskl ho k zemi a začal ho škrtit. Dodnes si pamatuji ten pocit, když se mi třepal pod rukama a lapal po dechu, pak mu začala téct krev z nosu a já mu ten krček svíral čím dál pevněji. Naštěstí tam byli kamarádi, kteří mě od něho odtrhli. Ano, od té chvíle jsem si jistý že bych dokázal zabít, až mi přejde mráz po zádech, když si uvědomím jak je to snadné a ještě víc mě děsí to, že jsem ho skutečně zabít chtěl.

39 maxwell maxwell | 11. ledna 2014 v 23:06 | Reagovat

ja bych dokazal zabit bez problemu jsem těžky schizofrenik a navaly vzteku bych dokazal uplatnit , ale nedokazal bych zabit nevinneho. Jednou mě okradl kamoš a ja jsem se po něm dvakrat ohnal nožem neuvědomyl jsem si že jsem ho mohl zabit řiznul jsem ho přes ruku a břicho stalo se to před rokem a v psychiatrii mi našly schizofrenii takže jsem vyvaznul skoro bez trestu a ted když ho potkam na ulici tak mam chut ho sledovat a někde mimo město ho uškrtit strunou kterou už nějaky rok nosim u sebe

40 maxwell maxwell | 11. ledna 2014 v 23:07 | Reagovat

[37]:
kamo to maš pravdu aspon někdo to tu tak na rovinu napsal :-D

41 pravda pravda | E-mail | 14. května 2014 v 7:17 | Reagovat

Zabil jsem a zabiju klidne zas. Je uzasny ten velice kratky okamzik kdy se mu ztraci zivot z oci a jeho dychani zpomaluje. Nasi spolecnost drzi akorat pravidla ktera lidi pouzivaji jak potrebuji. Ve skutecnosti staci akorat popostrcit cloveka a uvidite jaky opravdu je. Zacni u sve rodiny, pretvari se kvuli tobe a snazi se ti ukazat jen to dobre a schovat to zle. Clovek by mel delat co chce bez ohledu na ostatni, jedine co ma v tvem zivote nejakou vahu si ty. Prece jen se znas nejlepe a budes se sebou do konce zivota

42 flareup flareup | Web | 21. června 2015 v 0:54 | Reagovat

pujcka 80 000 na smenku [:tired:]

43 :) :) | 22. ledna 2016 v 22:19 | Reagovat

Kdybych mela pistoli asi bych zabijela na potkani:D

44 honza honza | E-mail | 11. února 2016 v 15:24 | Reagovat

já bych dokázal zabít člověka kdyby mě mlátil řval na mě pod a v této situaci jsem ale nevím jestli to udělat ale neudělám to ten člověk je mi blízký kdybych ho neznal je po něm. :-|

45 jan jan | 11. února 2016 v 15:28 | Reagovat

[44]: je to vážně skvělí pocit když o člověku rozhodujete jestli umře.

46 jan jan | 11. února 2016 v 15:29 | Reagovat

[41]: máš pravdu

47 LeAnne LeAnne | 19. listopadu 2016 v 22:05 | Reagovat

Nedalo mi a musela jsem se přidat.
Upřímně. Zabila bych  kohokoliv krom sebe. Rodinu už nemám a tak by to nebyl problém.
Jen rukavice, čepice,  maska a tlumič pokud by se jednalo o pistol. Kdyby náhodou tak si před tím spálit prsty aby nebyly otisky. Zvolila bych kulky domácí výroby či tak často používané,  že by nikdo nezjistil kdy a kde je někdo naposledy koupil. Jo. Už sem nad tím přemýšlela hodnekrat. Jako najemna vražedkyně se nechci živit. Sama a kor v první příležitosti by mne zabil někdo jiný. Přidat se do skupiny zkušených vrahu či vojáků by bylo úžasné.
Dosavadní zkušenosti bych mnela.
Parkour - unik
Zámečník - otvírání bytu či už jen krádež.
No..
To bude vše. Třeba jsem někomu ukázala ze zabít někoho nejde hned na pohodu. Ráda bych našla někoho kdo se takto chová a myslí ;D
Můj email stále aktualni
vinyl@post.cz
Nebo
Facebook.. ale.. ten sem psát nechci :))
( i když chytřejší moje fb už našli z celého textu)

48 Lockdown_ Lockdown_ | E-mail | 9. února 2017 v 21:11 | Reagovat

Ne že bych dokázal zabít člověka, ale já po tom toužim. Je to prostě můj sen už od 11 let. Kdyby se někdo ptal, tak žádné problémy v životě nemám (žiju normální život, nikdo mě nešikanuje ani v rodině žádné problémy nejsou). Jen prostě toužim po tom někoho zabít

49 Jiří Mrázek Jiří Mrázek | E-mail | Web | 15. září 2017 v 10:06 | Reagovat

Ty nasilniky,sociopaty,schizofreniky a psychopaty a násilníky by se měli zákonem vyšetřit na EEG,a pak by se jim mělo kladivem s 2metrovym rozmachem praštit po čelisti,a nechat tak.
                          J.M.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama